Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Wednesday 29 August 2007

Enda mer

Litt forskjellig denne uken også.
This week has also given a few cakes :o)


En prinsesse i grønn og hvit, med mange roser på kanten. Disse lages utenom den ordinære prinsessekaken.
A princess i green and hvite with roses attached.


Spiderman er alltid populær til gutter.
Spiderman is allways a hit with boys.


En båt jeg lagde for noen uker siden. En båt på havet til en ettåring.
A little boat for a one year old. This was fun to make.

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)