Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Sunday 19 August 2007

Lørdag 11. aug

Har helt glemt å legge inn her siste uka. Forrige helg lagde jeg disse kakene.
Altså en ny helg med masse lek på kjøkkenet her :o)
I have forgotten the blog for some days here, and time fly away as a minute for me.
Yet another weekend with a lot of fun in the kitchen.


En dåpskake formet som en dåpskjole. Utgangspunktet er barnets egen dåpskjole.
A christening dress like the one the child have.


Ett totall kan pyntes på utallige måter. Her med en liten hund.
Number two with a dog


Og navneskilt må til. Denne i patchwork stil
A nameplate


Ett slott på ett fjell. Inspirert av Debbie Brown.
A cake made out of one of Debbie Brown's books.


Søte navneskilt
Sweet nameplates for a birthday

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)