Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Tuesday 31 March 2009

Kaker forrige uke

Hello Kitty er vist blitt populær nå,, eller så er det dårlig fantasi på han som bestilte :D
Hun ble lilla denne gangen da.
I made one more of this Hello Kitty last week. In purple this time.
Denne kaken til Lancy er laget til hennes 21 års dag. Og nøkkel er det som symboliserer 21 år.
En nøkkel (skulle nå ihvertfall forestille det) i gull på toppen, og roser i aprikos.
A keycake for 21 years old Lancy. They offen want key for their 21st birthday.

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)