Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Sunday, 15 March 2009

Kurs og bakedag

I dag hadde jeg både blomsterkurs og ett par kaker å ta meg av.
Var ikke helt i hundre i går, så jeg pynta ikke kakene som jeg skulle da. Dermed ble det mer å ta igjen i morgentimene i dag.
Today I had two cake and a flowerclass to take care of.
Hello Kitty til Emina på hennes 5 års dag.
Denne blomsterkaken hadde Jehad bestilt til sin lille kone på hennes bursdag i dag. Blomstene som jeg lagde på kurset ble brukt på denne kaken.
This cake was for Jehad's wife on her birthday today. The flowers on this was the ones I made in the class today.


Closeup of the flowers

2 comments:

  1. Nydelige blomster på denne kaken. Små kunstverk hver for seg.

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)