Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Saturday 7 March 2009

Ole Brum

Krisehjelp for min vennine i dag. En ulykke med hennes kake førte dem til meg. Og hjelpe det gjør jeg ;o)
Ole Brum i stor format. Dvs.. denne platen var den største jeg hadde.
A help for my friend today. After a small incident with her cake I said ok to help.
Winnie the pooh in large size. The board was the bigges I had.
Nærbilde av solen. Syntes den ble så søt :o)
Close up of the sun.

1 comment:

  1. Denne Ole Brummen var jo bare NYDELIG! En liten baby-Brum...

    Men de føyer seg jo inn i rekken av alle de andre flotte kakene du kreerer. Jeg følger spente med og venter åpå neste oppdatering i bloggen :-)

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)