Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Monday 25 May 2009

Den norske lov og patriot

Med loven i mine hender......
I går satt jeg med denne Norske lover bok kaken. Håndmalte i gull dekoren på fronten og permen.
Den gule merkelappen er festet til ett sted i loven som har petroliums ett eller annet... Du skjønner jeg er ikke advokat, og vet ikke helt hva det henvises til her :D :D Men heldigvis vet Irene det, som fikk med seg boken hjem.

Kaken er i lifesize str. og med orginalen i hendene, gikk dette som en lek.

With the law in my hands.............
Yesterday I made this Norwegian law book cake. Handpainted with gold.
The yellow lable on the side is for something about petrolium law. Just don't ask me what :D :D
Lifesize of the book.



















Og patrioten i meg måtte jo da henge med det norske flagget også. Bildet her er tatt 1. mai i år, utenfor min balkong.

And I could not have a lawbook without our lovley flag.
Here the norwegian flag on may 1st this year on my balcony.

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)