Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Monday 4 May 2009

Litt av hvert

Det har jo vært litt kaker disse to ukene. Jeg har bare ikke fått redigert dem før i dag.
A few cakes has been made this last couple of weeks also. Just edited the photos today.
En prinsesse jeg lagde til Wania på hennes 7 års dag, forrige lørdag.
A princess for Wania

Denne morsomme kaken ble laget til Johan på hans ettårs dag på lørdag.
A fun turtle cake for little Johan on his first birthday.
Gelila ble konfirmert i går. Dette var kaken hun fikk til dagen sin.
A cake for Galila's confirmation.

Eirik sin dåpskake. Denne ble litt annerledes og med ett morsomt preg over seg. Frosken som titter over kanten til kurven, vann, blomster og en bok som skilt. En artig kake å lage.

This was Eirik's christeningcake. A very fun cake to make.
The frog looking into the baby in the basket. Wather, flowers and a book as a nametag

3 comments:

  1. Ohoi, så mange flotte kaker siden sist jeg var innom...likte ekstra godt den skilpadde-kaka...nydelig var den....
    Takk for hyggelig kommentar i min blogg;.)
    Må få treffes snart..(skal forresten til oslo til helga - på mamma mia..)

    ReplyDelete
  2. Tusen takk for den hyggelige kommentaren i bloggen min. Wow, for noen utrolig flotte kaker du lager! Klem Heidi

    ReplyDelete
  3. Så utrolig flotte kaker du har laget!!
    Nesten helt målløs jeg!!!

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)