Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Friday 22 May 2009

Prinsesse med mer

Den siste uka har det også vært litt kaker. Og med en helligdag midt i har vi flere dager å feire på :D
This last week have also brought up some cakes.
Spiderman bil til Shaian som fyller 4. Kult å blande to favorittleker til en :D
A spidermancar made for little Shaian on his 4th birthday. It was fun to join to of his favorits to one, car and spiderman. :D
Første communion kake til Kevin.
First communioncake for Kevin

Askepott i rosa ballkjole.
Cindarella in her pink dress.

2 comments:

  1. Alle kakene dine er helt rå, men syns bilkakene er så kule. Er det en form du bruker (har nemlig 3 gutter....)

    ReplyDelete
  2. Tusen takk, Line.. Jeg bruker aldri form lenger til mine kaker. Alle er skjært ut for hånd og fin snittet til jeg er fornøyd.
    Det finnes en bilform fra Wilton. Mener du kan finne den i de fleste jernia butikkene, eller direkte fra Cacas. Jeg kan stikke ned i butikken dems, om det er noe du trenger der ;o)

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)