Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Thursday 26 April 2012

Hello Kitty

It has been a lot of different Hello Kitty cakes lately. An here is another one that I have made.
My friends daughter Lathisha was to celebrate her second birthday, and wanted a spesific cake. Got a picture from somewhere one the net, and request to make something like that. And this is how I ended up. Three stacked cakes in white and pink. Happy Birthday Latisha (",)
Det har vært flere forskjellige Hello Kitty kaker opp igjennom, og nok en gang en ny her.
Min vennines datter skulle feire sin toårs dag, og det kom da ønske om en spesiell kake. Jeg fikk et bilde fra nettet (ukjent hvor) som jeg skulle lage min verson av. Noe ble forandret, men strukturen ble bevart. Så slik ble da min kake til toåringen. 3 etg stablet med hode på toppen og alt i hvit og rosa toner. Gratulerer med dagen Latisha (",)





No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)