Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Tuesday 3 April 2012

Isabella 2

The grandchild of my friend celebrated her second birthday saturday, and this is the cake I made for her. Minnie mouse themed cake in purple and pink. Minnie in pink dress, because I knew Isabellas dress was pink (",)
Purple cake with decoration in white and pink. Nr 2 standing by side of the figure.
Barnebarnet til min vennine feiret sin 2 årsdag på lørdag, og jeg lagde denne Minnie mus kaken til henne. Minnie figuren fikk rosa kjole fordi jeg viste at Isabella fikk rosa kjole av sin mormor.
Lilla kake med dekor i rosa og hvit. Stående 2 tall ved siden av figuren.




No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)