Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Sunday 29 April 2012

Hello Kitty

It seems like Hello Kitty is a never ending story. In every ages this kitten is showing her face. On clothes, on purses and even on cakes.
This Hello Kitty is standing ready for a ball, in her fancy dress.
Happy Birthday Samanthy (",)
Jeg tror Hello Kitty er en uendelig historie, som aldri tar slutt. Du finner henne over alt. På klær, undertøy, bruksting og til og med på kaker. Kaker er jo i og for seg ikke nytt, for de lager jeg som perler på snor føles ut som.. Og her kommer en ny en.
Stående i sin finkjole klar for bursdagsselskap.
Gratulerer med dagen Samanthy (",)




No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)