Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Thursday 26 September 2013

Roses and pearls

For the ladies it has been a lot of these type of cakes lately.
Every times they are a little bit different, so no one of them will be alike.
A bowl of roses with a rose pattern around, lace, pearls and jewellery.
Cake was made in January.

I januar lagde jeg denne "dame" kaken til ei på 30. Dette designet har vært populært og har blitt lagd til mange av disse damene, og hver gang blir de litt annerledes enn den forrige. En måte å få hver kake unik og spesiell. Ren i fargene hvit og lilla med roser i en bolle, rosemønster rundt bollen, perler, blonder og smykker.



Hva brukte jeg i denne kaken:
Farger - violet (squires)
Sukkerpasta - blanding av Regal Ice og Wilton, blomsterpasta (ballina)
Kake og fat - 10" kake og 12" fat
Utstikkere/utstyr - Smykkesett, Rosebord og perlerad silikonform (First Impression), Plaket utstikker (ukjent merke) 

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)