Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Monday 23 September 2013

Timmy Tid

I am not so sure what this sheep is called in English, but here his name is Timmy time.
From an idea in internet (sorry, dont know where) the mother wanted this cake.
Adriya celebrated his 3rd birthday in January.

Sist Januar lagde jeg denne Timmy Tid kaken til Adriya sin 3 årsdag.
En stående låvevegg bak figurene og gjerde rundt kaken.



Hva har jeg brukt i denne kaken:
Farger - Turkisblå (iceblue sugarflaire), claret (sugarflair), pink (squires), ekstra red (sugarflair), sunflower yellow (squires), forrest green (squires)
Sukkerpasta - blanding av Regal Ice og Wilton, ferdig farget sort SP, modellpasta (blanding SP og BP), blomsterpasta,
Kake og fat - 9" kake og 12" drum
Utstikkere - bokstaver fra Patchwork cutters, 5 blads blomsterutstikker 

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)