Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Saturday 19 January 2013

18 years

For the sweet girl Kirthiga I made this white and purple cake early in December.
The number 18 standing tall and highlighted with dark purple on the edges.
Til en flott jente Krithiga lagde jeg denne hvite og lilla kaken på hennes 18 års dag.
Tallet har jeg latt stående med formørkede kanter.



7" og 10" kaker trukket med hvit sukkerpasta. Bånd rund kanten i lilla (violet, sq) sukkerpasta med samme farge perler over (FI silikon form)
Navnet laget av silikonform Martha Stewart. Roser håndlaget i lys lilla (violet,sq) blomsterpasta, børstet med   
african violet (edible art).


No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)