Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Saturday 26 January 2013

Ready for a swim ?

Interests are fun to incooperate into a cake.
The simple word here is "swim"
Nishan is a boy that loves to swim, and they wanted that also to show in the cake.
Waves around the cake, and the boy crossing the water.
Å få interesser inn i kakedesignet er alltid morsomt.
Her har jeg fått i oppdrag å lage en svømmer på kaken til Nishan på hans 18 års dag.
Bølgene skvulper og gutten svømmer. 

6" og 10" kaker trukket i hvit sukkerpasta og blå (bluebell, sq) sukkerpasta.
Bølge bordene laget med fmm blondebord stav oppned, og hver topp formet litt til siden.
Tekst av sort blomsterpasta, trykket ut med patchwork kuttere, large alphabet, small number og large numbers.
Gutten modellert i hudfarget (teddybear brown, sq) modellpasta. 


No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)