Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Friday 18 January 2013

Brothers

When two brothers is to celebrate together, it is also fun to use one theme for the birthday.
Here I have made a Toy Story theme in both cakes.
Når søsken skal feire sammen, så er det av og til morsomt å lage samme tema til begge.
Denne gangen lagde jeg Toy Story tema kaker til to brødre.



Begge er 10" kaker trukket med sukkerpasta. Den første er hvit med grønn (forest green,sq) dekor med noen små detaljer som skal se ut som Buzz sin  øverste del av drakten.
Den andre er blå (bluebell, sq) med et brunt belte rundt øverst. En gul beltespenne fungerer som skilt til alder.
Begge figurene er laget i modelleringspasta i de aktuelle fargene til figurene.
Tekst i sort blomsterpasta trykket ut med patchwork kutters.

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)