Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Tuesday 8 January 2013

21st birthday key

Many celebrates their 21st birthday with a key.
For Priyanha I made a bit key with number 21 on it. Bronce and peach colours on a white cake.
Det er mange som feirer sin 21års dag med nøkkel symbol.
Årsaken bak det symbolet er jeg usikker på, men det har vokst seg til en fast trend hos mange av mine venner.
Priyanha fikk en kake i hvit dekorert med bronse og aprikos.


10 inch kake trukket med hvit sukkerpasta. Brettet i samme sukkerpasta.
Borden rundt kanten er laget med silikonform fra First Impression, av fersken farget (peach, sf) modellpasta og malt over mønsteret med bronse (sq)
Nøkkelen er formet av modellpasta og malt i samme bronsefarge.
Orkideene er laget i hvit blomsterpasta og farget med peach (crystal colours)

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)