Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Thursday 15 March 2007

Arbeidsrommet - del 2

Nå begynner rommet å ta form.

Her er jeg mens jeg setter sammen de siste skapene. Ikke akkurat den beste arbeidsstillingen det der. Men jeg fikk det nå gjort.


Så er det bare å henge opp skapene. Vi startet i hjørnet og videre bortover.


Og nå er alle overskapene på plass. Deilig at den jobben er gjort ihvertfall.
Bordet skal taes vekk. Bare til klatre hjelp det.
Nå mangler det bare underskap og benk.

Rommet er ikke stort, men det blir selvfølgelig mindre nå, da fryseren står sånn midt på.
Må klatre rundt og snike oss frem her.
Nå har jeg sendt Guru avgårde til Teppeabo for å kjøpe gulvbelegg. Vi tar å legger på det før vi setter opp resten av skapene.
Å så deilig det skal bli å flytte inn snart. Få alt bort fra den rotete stua mi.


No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)