Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Sunday 11 March 2007

Nytt arbeidsrom - del 1

Da er jeg igang med å lage meg ett eget arbeidsrom.
Det er spennende å følge utviklingen hvordan det skal bli.
Først ett bilde av rommet tømt, men med fryseskapet midt på gulvet.

Så har vi på ny tapet


Og maler ett par strøk. Det ble gjort i dag



Nå er rommet ferdig til å innredes, og til å legge på gulvbelegg.




Og slik blir det på stua når mor lager ett nytt rom :)






3 comments:

  1. WOW! Så flotte kaka du laga :) Pleide å lage kaka til ungan, ut fra deres ønska når de var yngre, men de var langt fra så avansert som dine.

    Så heldig du er som skal få dæ hobbyrom!

    ReplyDelete
  2. Så flott hobbyrommet vert!! Gler meg til å sjå det heilt ferdig!!

    ReplyDelete
  3. Nydelig kake du har laget.Så flott å få eget arbeidsrom.

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)