Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Monday 5 March 2007

Støvler


Kjøpte meg også støvler i dag.

Av en eller annen grunn får jeg aldri ha mine vanlige sko i fred. Oppigjennom har det alltid vært noen som har passet til mine sko, og da forsvinner de. Joggesko, vintersko og støvler.

Nå er det minstemann som ser sitt snitt i å ta i bruk også mammas sko når hans er våte eller begynner å bli utslitt.

Derfor ble det veldig jentete støvler i dag, i håp om at disse var for rosa til at gutta ville ta dem.

1 comment:

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)