Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Wednesday 11 June 2008

Tagget

Jeg har blitt tagget av Hilde - http://hildeaudahl.blogspot.com/

Reglene først:"Kvar spelar svarar på spørsmåla om seg sjølv. I slutten av innlegget gjev du det videre til 6 andre personar og fører opp namna deira. Så legg du beskjed hos dei om at dei er tagga og ber dei lese din blogg.
La personen som tagga deg vite det når du har lagt inn svar."

1: Hva gjorde du for 10 år siden?-
Da hadde jeg begynt i posten, var mor til to og stressa... Var i usa en tur, ellers husker jeg ikke så mye.
2: Nevn 5 ting du har/hadde på "gjøre-lista" di idag?
*bake to kaker *vaske en maskin med klær * handle * jobbe videre med en haug med roser til helgen *sjekke forumet
3: Snack jeg liker??
Cheesdoodles og lakris (alt med lakris :o)
4: Ting jeg vil gjøre som milliardær??
Kjøpt meg hus stort nok til å ha bedriften min i :o) Kanskje lurt å ta lappen da og få seg en liten bil. Kjøpt en egen leilighet til svigermor i India.
5: Steder jeg har bodd?
Oppdal, Trondheim, Grünerløkka og Stovner
6: Disse folka vil jeg vite mer om:
Kommer tilbake til det

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)