Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Monday 30 June 2008

Uke 26, Maisie Parrish til Oslo

En herlig helg sammen med Maisie Parrish fra England.
Første dagen lagde vi jungeldyr kake. Mangler bilder av denne ennå)
Og andre dagen lagde vi ett kjærestepar fra hennes siste bok.

Maisie og Elin takker alle som deltok for å bidra til at dette ble en kjempe flott helg for alle.
Tusen takk også til Kristin, som hjalp meg både før og under kurset.

A wonderful weekend with Maisie Parrish from Manchester, Uk.
We learned to make jungle animals and a loving couple.

Maisie and Elin says thanks to all for making this class so nice.
And thanks a lot to Kristin for helping me before and during the class.


Maisie and Elin on Sunday.


Bak f.v. Kristin, Andrea, Kari-Anne, Torill, Harijet.
f.f.v. Bente, Cicilie, Maisie, Kjersti og Elin
På lørdagens kurs hadde vi også Stine med oss.

2 comments:

  1. Jeg skulle gjerne vært med på dette kurset. DU lager så utrolig flotte kaker. En STOR INSPIRASJON til alle som synes det er gøy å pynte kakene litt ekstra (litt mer enn litt det du gjør).

    Tusen takk for at du lar oss få en liten titt.

    STOR FAN - Line

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)