Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Monday 30 June 2008

Uke 25

Noe av det jeg holdt på med denne uken.
Parts of what I have been done this week.


Slik ser de babyfotsporene ut, som jeg selger i pakker på 10 av hver til 30,-
Nydelige til baby og barnekaker... men kan også brukes til større personer.
The baby footprints that I sell in my shop.


Skole avslutningskaken til Vijey.
Kjekt med en kake å avslutte 6. klasse med. God sommer Vijey.
My sons cake for schools last day.


Denne brua var en xl stor bro.
Det var koselig å kunne få ha litt farger på den. Så jeg hadde på både roser og syriner.
En flott brovariant på bryllupskaken til Gry og Frode.
This bridge was to go on someones weddingcake. It was nice to be able to make like this with colours.


Baksiden av broen.
The back of the bridgel.

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)