Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Monday 30 June 2008

Uke 26 Kakene

Masse kaker også denne uke.
Plenty to do again.


Alle disse sto klare på fredag kveld.
Tre av dem til samme familie, som feira trippel bursdag. Keerthika 10 år 25.6, Nivithika 4 år 25.6 og pappa Subaskaran 40 år 25.6.
Suraathi ble 6 og ville så gjerne ha dora kake i sitt voksen selskap.
Den grønne kaken forann mangler da sin dekorasjon, som var en Ole Brum figur og honningkrukken hans, samt en del småblomster rundt.
Three of this cakes was to the same family.. Father 40 yr, Keerthika 10, and Nivithika 4.
And Suraathi wanted so badly Dora on her cake.


Suraathi hadde også med seg en kake til barnehagen.
A preschool cake for Suraathi.


Og til slutt en bryllupskake til Tri og Phuong. Som Vietnamesere flest er disse også glad i sterke og fargerike farger.
Finaly a weddingcake for Tri and Phuong.
Peoples from vietnam likes bright colours.

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)