Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Tuesday 14 April 2009

Barnedåp

Sist lørdag hadde Anders sin barnedåp. Han er min lille grandnevø.
En kjempe fin dag med nydelig vær og koselige folk i godt samvær. Granmo camping var adressen for dagen.
My nieces son had his christening day last saturday. It was a lovely day with good weather and nice peoples in a joyable party.
Her har jeg plassert meg godt til med dåpsgutten og hans familie. Min niese Marthe, Jon og Heidi. Den mellomste av barna Maja manglet på bildet her.
This is my nieces family. Marthe, Jon and Heidi. One girl is missing here is Maja. And me with little Anders in my hands :D


Dåpskaken til Anders ble ett nytt design. En forsåvidt stor kake i to etg.
Little Anders christening cake is a new design for me. And the cake was big, as it got a good hight.

Kransekaken ble bakt av min søster Idun og fraktet hit fra Danmark. En noe uvant kransekake deig de har der.
Jeg satte den sammen og pyntet den natta før dåpsdagen. Roser i blått, eføy og en baby i engle vinger på toppen.
The kransekake was baked by my sister in Denmark, and build up and decorated by me.
A lovely lovely little baby in angles wings on top and blue roses down the side. Build up in a twisted shape.

1 comment:

  1. I love your cute little shoes and the wonderful roses - very well done!
    And the little bears are sooo adorable!!!!

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)