Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Tuesday 21 April 2009

Blå og hvit

En dag med mye blått og hvitt.
Denne lille jenta skal pryde en ettårings bursdagskake som mammaen skal bake selv.
This little girl figure of sugar was made for a one year old girl to put on her cake.
Jeg hadde stablekakekurs her i går, og som vanlig var jeg ikke spesielt fokusert på min egen kake. Men etter kurset lagde jeg ferdig kaken og prøvde den ut med to forskjellige pynt på toppen. Vogna lagde jeg tidligere på landstreffet.
This cake was made on my cakeclass yesterday. As usually my cakes is not i main focus when I have class, but this one I was able to play with after the class. A simple design, but not yet used cutter of mine. (Stephen Benison cutter)
The topper above I made some weeks ago.

1 comment:

  1. Flott kake - kjempetøft med de blå "dråpene" som var "vrengt" ned...

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)