Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Saturday 4 April 2009

Denne uken

Khadtija studerer til å bli lege. Og hva passer vel bedre enn en legefrakk som bursdagskake da ?
Khadtija is a doctor student, and a doctor jacket is perfect for her birthday.
Layba er blitt 6 år og er en Hanna Montana fan.. Som ett stjerneskudd skal hun feire dagen sin på ekte Montana vis :D
Layba is turning 6 today, and a huge Hanna Montana fan. In a real Montana way, she celebrates her day as a shooting star.
Faststream avdeling Oslo er blitt 10 år, og en kake er da koselig å få.
Faststream gets a cake for their 10th birthday.

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)