Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Tuesday 14 April 2009

Påskens siste dager

Påsken er nå ferdig for denne gang. Og vi kan nå se tilbake på en koselig uke med slekta.
Det er ikke fritt for at bilder betyr litt og gir fine minner til alle og enhver. Og nå i denne bloggetiden kan man dele sine opplevelser med en hel verden der ute :D
Easter hollidays is over, and we can sit back and just look at the memories of our week.
It has been nice to be with the family, and every adventure is precious.
Lille Anders er nå den siste i rekken til å finne gleden med å leke med Onkel Guru. For 20 år siden var det hans mor som lekte med denne morsomme mannen som er like leken i dag.
The last one in line to find the joy to play with uncle Guru is little Anders. Anders mother had the same joy about 20 years ago.
Lille Maja har sin egen hest, og en stolt rytter er hun i ferd med å bli. Ponnien Silja er litt rund i formene, og trenger nok litt mer trim. Men når Maja vokser til blir det nok andre boller skal man se :D Jenta som står ved Maja og Silja er ei nabojente. Og bak ser vi Steven ridene på hesten til Marthe som Ingrid holder. Jeg var litt redd jeg,, så det ble ikke noen ridetur på meg ;o)
Little Maja has her own horse. And a proud girl she is sitting on the back of the ponnie Silja.
Behind her we can see Steven sitting on Marthes horse. And Ingrid is holding them back.
I am a bit scared of this big animals, and kept my self just behind the camera :D

Steven er en tøffing der han sitter høyt oppe på hesteryggen.
Steven and Ingrid

Ikke mye som minner om påske og vintervær her nei.. Oppe på den gården bor min søster Heidi og hennes nå store familie. Heidi med to barn, og Odd med tre.. Det blir en familie på sju annenhver uke.
The winter is almost gone here in Oppdal. My sister lives here with her big family.

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)