Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Thursday 3 April 2014

18 års dag

To continue my showoff with cakes last year, here is a 18th birthday cake for Kiruja and Kirusanth that is twins. They had a spesific wish for a peacock inspired cake in a unisex way, as they are sister and brother. 
Blue and green shades, gold and white as a colour theme, with a twist on the writing of their names.

Jeg fortsetter med å vise kaker jeg lagde i fjor. Her har jeg en tvilling bursdagskake til mine gode venner Kiruja og Kirusanth. De ønsket en påfugl kake som passet både til gutt og jente og som bar preg av at de er to. Blå og grønntoner, hvit og gull. Likte måten navnet ble skrevet på, som gav en ekstra vri på kaken.
Jeg bare elsker de fargene fra Stephen Benison med glans i. Han har et sett med 4 farger. 


And a little play with the photoshop :)


Hva brukte jeg til denne kaken:
Kake: 6" + 9" + 12" kaker og 14" drum
Pastafarger: Bluebell (Squires)
Pulverfarger: royal gold (squires), Mid blue og avocado green (stephen benison)
Sukkerpasta: Satin Ice og ballina blomsterpasta
Utstyr: store tall og bokstaver (patchwork), word mal til K, påfugl fjær silikonform og perleform (FI)


No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)