Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Monday 21 April 2014

Adhushan

With the inspiration of the globe I made this small cake for Adhushan's 10th birthday last year.
I have made something similar for another 10th birthday, but then as a top cake of a big cake.
Blue globe with purple details and glittery blue number 10, and glittery silver letters. 

Inspirasjonen til denne kaken er hentet fra en globus. Adhushan feiret sin tiårs dag i fjor med denne lille kaken. 
De lilla detaljene passet godt med sølvglitteret og de mørke blå glittertallene på toppen.
Mønsteret på globusen er ikke geografisk riktig, men passet godt slik det ble.
En flott gutt med en stilren kake 


Hva brukte jeg til denne kaken:
8" rund kake
Isoporkule til globusen
Sukkerpasta i hvit
Pastafarger i violet (squires), bluebell (squires), forrest green (squires)
Disco glitter (non-edible), starlight purple planet (rainbow)
Vanlig bilde
Perlerad (FI), bokstaver og tall (patchwork), stjerne pregematte (Stephen Benison), bordkutter (FMM)

1 comment:

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)